آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول بدون تفریح، «زن» افسرده و «خانواده» مختل می‌شود اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شکایت بمب‌گذار نروژی از دولت | قاتلی که به خانه دوبلکس هم راضی نیست!

  • کد خبر: ۲۰۴۸۰۶
  • ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵
شکایت بمب‌گذار نروژی از دولت | قاتلی که به خانه دوبلکس هم راضی نیست!
آندرس برویک، راست افراطیِ نروژی که در سال ۲۰۱۱، ۷۷ نفر را در اقدام به بمب‌گذاری و تیراندازی کشت، روز دوشنبه از دولت نروژ به اتهام نقض حقوق بشر شکایت می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، آقای برویک که عنوان خونریزترین قاتل نروژی در دوران صلح را یدک می‌کشد مدعی است که سلول انفرادی او از زمان زندانی‌شدن در سال ۲۰۱۲ مطابق شرایط قیدشده در کنوانسیون اروپایی حقوق بشر نیست و او متحمل رفتار غیرانسانی شده است. 

نروژ ــ که قانون توانبخشی مجرمان را به‌جای اعمال قانون قصاص اجرا می‌کند ــ آقای برویک را در یک واحد مسکونی دوبلکس نگهداری می‌کند که دارای آشپزخانه، اتاق غذاخوری و اتاق تلویزیونی است که به کنسول بازی ایکس‌باکس هم مجهز است. منزل محل اقامت او همچنین دارای اتاق ورزشی است که تجهیزات تناسب اندام، از جمله وزنه، تردمیل و دستگاه قایقرانی، دارد. سه مرغ عشق هم در محوطه زندگی او گاه‌وبیگاه در پروازند. 

او در سال ۲۰۱۶ نیز ادعای مشابهی را مطرح کرد که ابتدا پذیرفته شد، اما توسط دادگاه اروپایی حقوق بشر (ECHR) رد شد.

آقای برویک در سال ۲۰۲۲ هم به‌دنبال آزادی مشروط بود، اما سیستم قضایی نروژ حکم داد که هیچ نشانه‌ای از ابراز پشیمانی و توانبخشی در او مشاهده نمی‌شود.

منبع:‌ یورونیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->